top of page

0,00₺Fiyat

Çanakkale Bursa Turu  2 Gün 1 Gece

Çanakkale Şehitlikler - Bursa Şehir Merkezi - Cumalıkızık Köyü Farkıyla

1.GÜN Belirlenen Saatte kent meydanı önünden hareket ve ikramlar eşliğinde Salihli Gölmarmara yolu üzerinden Çanakkale'ye varış. Kahvaltının ardından Gelibolu İskelesi'nde kısa bir liman gezisi yapıp, yakın tarihimizde önemli bir dönüm noktası olan Çanakkale Savaşı'nın geçtiği 250.000'e yakın şehit verdiğimiz Eceabat ve Gelibolu Yarımadası'nı gezmeye başlıyoruz. İlk olarak Kılıtbahir Kalesi-Seyit Onbaşı Anıtı ve yol üzerinde bulunan Alçıtepe'deki Salim Mutlu Müzesi'ni geziyoruz. Çanakkale Savaşları'ndan kalma nesneleri toplayıp, kendi çabasıyla bu nesnelerle müze oluşturan Salim Mutlu'nun müzesini gezdikten sonra, Morto Koyu'nda bulunan Çanakkale Şehitleri Abidesi, şehitliklerin ardından Ezineli Yahya Çavuş Türbe ve Anıtı öğle Yemeği molasını Alçıtepe de verdikten sonra sırasıyla 57. Alay Şehitliği,Atatürk Anıtı, Conkbayırı, Bomba Sırt- Anzak Koyu, Kanlısırt Siperleri gezildikten sonra saat 17:00 ‘de Bandırma’daki Otelimize gidiyor,akşam yemeğimizi alıyor ve konaklıyoruz.

2.GÜN Otelimizde aldığımız sabah kahvaltısından sonra BURSA’ya hareket ediyoruz ve sırasıyla Uludağ yolundaki tarihi ulu çınar da çay ve fotoğraf molası verdikten sonra Osman Gazi Türbesi, Orhan Gazi Türbesi ve Ulu Camii ziyaret ettikten sonra 1 saat kadar olan serbest dolaşım iznimizi kullanıyoruz. Daha sonra sırasıyla,Emir Sultan Hz,Yeşil Türbe, Bursa Panorama, gezerek Cumalıkızık köyüne ulaşıyoruz. Rehberimiz ile birlikte köy gezimiz sonrasında Bozüyük Kütahya yolu üzerinden Uşak’a dönüş yapıyoruz.