top of page
Konya Okul Turları

0,00₺Fiyat

MERAM BAĞLARI, TAVUSBABA TÜRBESİ, MEVLANA MÜZESİ, KARATAY MEDRESİ, İNCE MİNARELİ MEDRESİ, ALAADDİN CAMİ VE TEPESİ, ŞEMS-İ TEBRİZİ TÜRBESİ

03:00'te siz değerli misafirlerimizle Uşak Kent Merkezinde buluşuyoruz ve Afyon yolu üzerinden Konya'ya hareket ediyoruz. Konya'da bizi karşılayacak olan rehberimizle birlikte kahvaltı için Meram Bağları'na gidiyoruz. Kahvaltının ardından Tavusbaba Türbesi'ni ziyaret edip, Konya'nın simgesi haline gelen ve Türk-İslam kültüründe önemli bir yere sahip olan Mevlana Müzesi'ni geziyoruz ve burada sizlere serbest zaman veriyoruz(Mevlana Hazretlerinin kabri ekim ayına kadar restorasyonda olacağı için geçici süreliğine kabri ziyaret edemeyeceğiz.). Serbest zamanın ardından Selçuklu Dönemine tarihlenen Karatay Medresesi'ni ve İnce Minareli Medrese'yi gezip öğlen yemeğimizi almak üzere restorana geçiyoruz  Yemek sonrasında turumuza kaldığımız yerden devam ediyoruz ve Anadolu Selçuklu Devleti'nin en büyük ve ulu camilerinden olan Alaaddin Camisi'ni ve ilk yerleşimin Erken Tunç Çağı dönemine kadar uzandığı Alaaddin Tepesi'ni gezip burada çay molası veriyoruz. Mevlana'nın düşünce hayatında büyük bir yere sahip olan Şems-i Tebrizi'nin türbesini ziyaret edip, Konya şekeri ve hediyelik alışverişinin ardından Uşak’a dönüş için yola çıkıyoruz. Bir başka Karun Turizm organizasyonunda görüşmek üzere...