top of page
İzmir Okul Turları

0,00₺Fiyat

İZMİR TURU

Tur sabahı  06:00 ‘da belirlenen kalkış noktasından İzmir’e hareket ediyoruz.

Yolda vereceğimiz serbest kahvaltı molası sonrasında 2 milyon litreden fazla suyun içinde yüzlerce ilginç su altı canlısı ve Türkiye’nin yerden başlayan ilk tünelinin bulunduğu Akvaryum’a ulaşıyoruz. Funtastic Aquariums İzmir’de, toplam 2 milyon litreden fazla su içerisinde, özel konseptler ile bütünleştirilmiş bir sergi tasarımıyla, dünyanın dört bir yanından yüzlerce ilginç su altı canlısı bir arada! 6 farklı türde köpek balıkları, 4 farklı türde onlarca vatoz, tropik su altı canlıları, mürenler, dünya nehirlerinden özel türler, soğuk okyanus türleri ile yağmur ormanlarının en renkli canlıları… Her yaştan ziyaretçinin çok merak ettiği, eğitici, eğlenceli ve gizemli bir keşif macerası, Funtastic Aquariums keşfediyoruz. Buradaki zamanımızın ardından  Sasalı Doğal Yaşam Parkı gezimize başlıyoruz. 138 türden 2600’ü aşkın yaban hayvanının bulunduğu hayvanat bahçesini grup halinde fotoğraflayarak buradan ayrılıyor Mavişehir’de öğle yemeğimizi alıyor ve Bostanlı arabalı feribot ile Üçkuyular’a geçiyoruz. İnciraltın da Gemi Müzesine ulaşarak savaş gemisi ve denizaltı gemisini geziyoruz. Daha sonra İzmir’i tepeden izleme fırsatı bulabileceğiniz Balçova’a teleferiğe ulaşıyoruz.. ulaşıp burada grup olarak fotoğraf aldıktan sonra Uşak’a dönüş için yola çıkıyoruz.