top of page
İstanbul Turu

1.350,00₺Fiyat

2 GÜN 1 GECE

1. GÜN :1453 PANORAMA- DOLMABAHÇE SARAYI –TEKNEYLE BOĞAZ TURU-EMİNÖNÜ, EYÜP SULTAN CAMİİ – PİERRE LOTİ TEPESİ .

Sabah aldığımız serbest kahvaltı sonrasında güne Çamlıca tepesinde Haliç’in eşsiz manzarasını izleyerek başlıyoruz. Daha sonra Eyüp’e geliyor ve Teleferik ile Pierre Loti’ye çıkarak çaylarımızı Haliç’in eşsiz güzelliği karşısında içiyoruz. Yerli ve yabancı turistlerin İstanbul turlarında ilk adresi olan Topkapı semtinde bulunan İstanbul'un fethini bizlere tekrardan yaşatacak Panorama 1453 Müzesi oluyor. Sonrasında Atamızın son dönemlerini geçirdiği ve hayata gözlerini yumduğu mimarlık harikası Dolmabahçe Sarayı’na geçiyoruz. Saray ziyareti sonrası Boğaz turu için Eminönü geçiyor tekneye biniyoruz; İstanbul’u boğazdan keşfetme imkanı bulurken tarihi yalıları, sarayları asma köprüleri, camileri, hisarları boğazın her iki yakasını süsleyen daha nice yapıları yakından görerek fotoğraflıyoruz. Eminönün’de inerek konaklama için otelimize geçiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

2.GÜN: SULTANAHMET CAMİİ – ALMAN ÇEŞMESİ – HİPODROM – AYASOFYA CAMİİ – TOPKAPI SARAYI –

Otelde alacağımız kahvaltı sonrasında ilk ziyaret yerimiz 6 minaresiyle İstanbul’un sembolü olan Sultanahmet(Mavi) Camii olacak. Sultanahmet Camii ziyaretimiz sonrasında Alman Çeşmesi,Yılanlı Sütun,Mısır Obeliskini ve Hipodromu ziyaret ederek, İmparator Justinien zamanında kilise olarak inşa edilmiş olup günümüzde Camii ye çevrilen dünyaca ünlü Ayasofya Camii sine geçiyoruz. Akabinde dünyaca ünlü Sultanahmet Köftesi’ni (extra) tatmak üzere öğle yemeği ve dinlenme molası veriyoruz. Öğle yemeğimiz sonrasında Marmara’ya ve Boğaz’a hakim bir tepe üzerinde 400 yıl boyunca Osmanlı sultanlarına konutluk etmiş olan Topkapı Sarayı’nı ve Kutsal Emanetler’i ziyaret ederek Yerebatan sarnıcını geziyoruz. Yerebatan Sarnıcı, İstanbul`un en görkemli tarihlerinden birini anlatan ve içerisinde Medusa taşının bulunduğu eşsiz bir mekandır. Buradaki gezimiz sonrasında Tarihi Yarımada turumuzu geride bırakıyor ve Uşak’a geri dönüyoruz.