top of page

0,00₺Fiyat

ESKİŞEHİR ODUNPAZARI TURU

TUR PROGRAMI

Siz değerli misafirlerimizi belirlenen buluşma noktasından sabah saat 05:30’da alarak Eskişehir’e hareket ediyoruz. Kahvaltımızın ardından öncelikle Türkiye’ nin ilk yerli otomobili olan devrim aracını görüyoruz. Devrim aracından sonra Sazova parkına hareket ediyoruz. Sazova parkında bulunan Eti Su Altı dünyasını ziyaret ettikten sonra Korsan gemisi ve Masal şatosunu gezerek serbest zaman veriyoruz. Sazova parkında vermiş olduğumuz serbest zaman sonrasında aracımıza geçerek Eskişehir’ in merkezinde bulunan Tarihi Odunpazarı evlerine gidiyoruz. Odunpazarı evlerinde hemen yanında bulunan Balmumu Heykel müzesini, Çağdaş Cam sanatları müzesini, Atlıhan El sanatları çarşısını ve Kurşunlu camii ve külliyesini ziyaret ediyoruz.Öğlen yemeği molasından sonra Şelale park’ a gitmek üzere yola çıkıyoruz. Şelale park’ ta Eskişehir’ in kuşbakışı manzarası ve şelaleden gelen su şırıltısı eşliğinde çay molası veriyoruz. Çay molamızın ardından KENTPARK ta akşam yemeği için serbest zaman veriyoruz. Belirlenen saatte buluşma noktasında toplanarak Uşak’a dönüş yoluna çıkıyoruz. Bir başka Karun Turizm organizasyonunda görüşmek üzere Hoşçakalın.